FACEBOOK

Magyar kávémárkát reklámoz Kása

Magyar kávémárkát reklámoz Kása
hozzászólás, 2014.03.17.

A háromszoros olimpiai bajnok Kásás Tamás lett a Bravos nevű magyar kávémárka új kampányának arca.

Diapolo

A hírről két szaklap, a marketingmédia (mmonline.hu) és Trade Magazin (trademaguzin.hu) számolt be, de mi tévénőzők is találkozhattunk már a kis spottal, ugyanis március 15. óta sugározzák a kereskedelmi tévéadók.

„Nagyon ritkán vállalok el hasonló reklámos felkérést, de most kivételt tettem, mert egy magyar márkáról van szó, ami hosszú évek óta a megbízhatóságot és a minőséget képviseli a piacon, helytáll a nemzetközi márkák mellett"- nyilatkozta az együttműködés kapcsán Kásás, akinek életében továbbra is fontos szerepe van a pólónak, az idei, budapesti vízilabda Európa-bajnokságot népszerűsíti, a rendezvény egyik nagyköveteként.

A Bravos reklámfilmjében ezúttal nem a vízben, hanem bevásárlás közben láthatjuk a sportolót, nem véletlenül. „Szerettük volna Tamást egy olyan szituációba helyezni, amivel a vásárlóink is tudnak azonosulni"- fogalmazott Komáromi Miklós, a kávémárkát gyártó Mocca Negra Zrt. vezérigazgatója. Kásás átlagos vásárlóként jelenik meg a reklámban, ahol egy ártatlan konfliktusban köti össze a kávé a szereplőket.

Kásás egyébként maga is nagy kávéfogyasztó – minden napja egy erős feketével kezdődik, de napközben is szívesen fogyaszt egy-két eszpresszót - tudatják a szaklapok.