FACEBOOK

Marathontime - vlv-történelem

Marathontime - vlv-történelem
hozzászólás, 2017.07.01.

A vlv támogatóra talált, így a megszűnés réme kicsit távolabb került tőlünk. Hogy miként történik a "megmentésünk"? Elmondjuk, s bemutatjuk a nyár végéig szóló időszak vlv-felületeinek kizárólagos hirdetőjét, szponzorát.

Diapolo

Ritkán traktáljuk az olvasóinkat "személyes ügyeinkkel". Legutóbb, áprilisban arról adtunk hírt, hogy a Magyar Vízilabda Szövetség befejezte honlapunk támogatását és nem tart igényt a korábbi együttműködési megállapodás alapján végzett szolgáltatásainkra sem. A szövetség működési költségeinknek csak kisebbik részét finanszírozta, ám a - hivatalosan az elnökség által meghozott - MVLSZ-döntést követően 0 (igen, nulla) forintra csökkent az az összeg, amely a szerkesztő, e sorok írója családi kasszáján kívüli forrás lehet a vlv fenntartásához. Ez a helyzet sokáig nyilván nem lett volna tartható. Utolsó lehetőségként még közvetlenül az olvasóinkhoz fordulhattunk volna (sok erre buzdító üzenetet kaptunk a vízilabda-rajongóktól), de szerencsére egyelőre még nincs erre szükség.

Ránk talált ugyanis egy cég, amely a vízilabdát választotta legfőbb marketingeszközének nagyszabású kereskedelmi céljai megvalósításához. A kétszeres olimpiai bajnok, kétszeres világbajnok Madaras Norbert lett az arcuk, s innen csak egy pici ugrás volt a vlv... (Köszönjük, Norbi!)

Működésünk anyagi feltételei így őszig biztosítottak (egyetlen magyar szerkesztőségként a helyszínről tudósíthattunk például a Samartzidis Kupáról), s erősen bízunk a hosszabb távú együttműködésben, amihez nyilván az is kell, hogy partnerünk elégedett legyen az általunk nyújtott szolgáltatásokkal.

Olvasóink néhány hete reklámokkal találkoznak oldalunkon, s ez a jövőben "fokozódni" fog. Partnerünk kizárólagos jogot kapott a vlv-felületek marketingeszközként való használatára, termékeit népszerűsítő jelenlétükkel találkozni lehet majd a vlv-videók egy részén és a vb alatti szokásos vlv-s kvízjáték alatt is.

Kedves vlv-olvasók!

Nem azt kérjük, hogy "viseljék el" mindazt, amiről fentebb szó esett, egyenesen azt szeretnénk, ha éreznének egy kis szimpátiát az iránt a döntés iránt, amely a vízilabdát, ezen belül a vlv-t választotta egy üzleti törekvés népszerűsítésének eszközéül. Ez az együttműködés teszi lehetővé ugyanis, hogy munkánkat folytassuk, az eddigi színvonalon vagy ha lehet, még profibb módon kövessük a férfi válogatott szereplését, kiszolgálva a sportágat kedvelők érdeklődését.

És most bemutatjuk új partnerünket.

RÁCZ ÉVA ügyvezető és cégtulajdonos a vlv-nek:

- Cégünk, a Herbadoctor Kft. 2013-ban alakult, gyógynövényből készült natúrkozmetikumok, elsősorban gyógyhatású krémek fejlesztésére, egyedi gyártására és értékesítésére. Termékeink különlegességét az adja, hogy száz százalékban természetes alapanyagokból készülnek, nem tartalmaznak tartósítószert, mesterséges illatanyagot, színezéket, amelyek mellékhatásokat válthatnak ki. Három saját fejlesztésű termékünk (egy-egy testbalzsam, extragél, arckrém) tavaly Magyar Termék Nagydíjat nyert. Tevékenységi körünk idén vitaminkészítményekkel, táplálékkiegészítőkkel bővült, kizárólagos forgalmazói lettünk a Marathontime Premium Line táplálékkiegészítő-termékcsaládnak, valamint a Mecelium kapszulának.

Ahogy a kozmetikumok területén különlegességre törekszünk (a természetes anyagok kizárólagos használata révén), a táplálék-kiegészítőknél is olyan szegmenst kerestünk, amely egyedi, modern és nagy hatékonysággal éri el azt a célt, amiért a fogyasztó megveszi. A liposzómás termékeket azért választottuk, mert a hatóanyag ezekkel úgy jut a szervezet megfelelő pontjához, közvetlenül a megcélzott sejtekhez, hogy nincs szükség az általában használt kötőanyagokra, édesítőszerekre, színezékekre, kapszulákra, viszont a bejuttatás különleges módja (a nanoméretre való "aprítás") miatt a felszívódás rendkívül nagy arányú.

Eddig kizárólag online módon végeztük az értékesítést, a mostani portfólióbővítéssel együtt szeretnénk közvetlenül is megjelenni a piacon. Ehhez szükséges, hogy hírt adjunk magunkról, létezésünkről, s hogy minél többen megismerjék termékeinket. A megcélzott közönség nemcsak a profi sportolói kör, hanem mindazok, akik rendszeresen mozognak, edzenek, félprofinak nevezhetők, tehát a szimpla szabadidősportolóknál elkötelezettebben edzik magukat, de nem hivatásszerűen sportolnak.

A vízilabdát azért választottuk, mert olyan sportágat kerestünk, amelyről azt gondoltuk, hogy a támogatottsága talán nem olyan, mint amilyet megérdemelne. Nívós, profizmust képvisel, s ezáltal a termékeinkkel, a branddel "összehozható". A másik: olyan sportolót kerestünk marketingarcként, aki hiteles, a teljesítménye kimagasló és jelenleg is aktív, tehát még nem vonult vissza a versenyzéstől. Madaras Norbert az egyetlen olyan magyar vízilabdázó, aki kétszeres világbajnok. Ezen kívül is szinte mindent megnyert, amit vízilabdázó megnyerhet, az eredményeivel, a sportolói mentalitásával, a hitelességével vívta ki a bizalmunkat.

Sokat beszélgettünk Norbival, így került szóba a vlv, hiszen kerestünk olyan felületet, fórumot, amely a látogatottsága, az ismertsége révén alkalmas lehet egy adott közönségnek szóló üzenet eljuttatására. Mindannyian tudjuk, hogy most lesz Magyarországon egy nagyon nagy esemény, a vizes világbajnokság, ez kiváló alkalom arra, hogy online felületen keresztül népszerűsítsük a termékeinket. Ebből a szempontból nem nagyon van most ennél alkalmasabb hely, felület és ez számunkra nagyon fontos volt. Szeretnénk, ha ez az együttműködés hosszú távra szólna.


A következő hónapokban a vlv-n az alábbi termékeket fogjuk rendszeresen reklámozni:

Marathontime - Flex-Body italpor

A kollagén nagyon fontos a bőr, a haj, az ízületek karbantartása szempontjából, olyan hatóanyag, amit rendszeresen pótolni kell. A termék iható, jóízű, egyetlen italpor-tasak tartalma 30 kapszuláénak felel meg. A kiváló hatásfok mellett várhatóan a folyékony módon történő bevitel miatt lesz népszerű - teljesen új fejlesztésről van szó.

LipoSomax Multivitamin

Liposzomális vitaminkészítmény, hatékony felszívódása miatt naponta egy kávéskanálnyi mennyiség jelentős vitaminpótlásra képes.

Liposomax C1000 - liposzómás C-vitamin

Szintén a hatóanyag szervezetbe juttatásának módja miatt különleges termék. Míg a hagyományos C-vitamin-készítmények tartalmának körülbelül 80 százaléka távozik a vizelettel, e liposzómás C-vitamin 1000mg-os adagjából legalább 800 mg felszívódik.

LipoSomax Prostavita

Olyan összetett prosztatavédő készítmény, amelynek tartalma szintén hatékonyan hasznosul, s az összetevők egymás hatását erősítve szívódnak fel a szervezetben.


WEBCÍM